Üld-ja ostutingimused:

Tellimistingimused

Käesolevad tellimistingimused kehtivad ostu-müügilepingutele (edaspidi leping), mis sõlmitakse Via Naturale e-poes (www.vianaturale.ee/epood) kaupa telliva isiku (edaspidi ostja) ning OÜ Via Naturale (edaspidi müüja) vahel. Ostu-müügileping loetakse sõlmituks, kui tellimus on ostja poolt esitatud - kui ostukorvis on kõik read andmetega täiedetud ja esitatud OÜ Via Naturalele, vajutades nuppu "Vormista tellimus". Teie poolt esitatud andmed on konfidentsiaalsed ja neid ei edastata kolmandatele osapooltele (välja arvatud seaduses ettenähtud korras).

Hinnad ja tasumine

Kõik hinnad on eurodes ning sisaldavad 20% või 9%  käibemaksu vastavalt kaubagrupile. Transpordikulu sisaldab 20 % käibemaksu

Kauba eest on võimalik tasuda:
1) Internetipanga kaudu (Swedbank, SEB, Nordea, Dankse, LHV ja Krediidipank)
2) Arve alusel vastavalt Via Naturale poolt väljastatud arve-saatelehele. Edasimüüjate tellimusi menetleme ainult arve-saatelehe alusel.

Internetipanga makse puhul vajutage pärast sobiva makseviisi valikut ning kõigi väljade täitmist nupule vormista tellimus. Teid suunatakse lehele, kus saate valida sobiva panga.  Kauba eest on tasutud ja tellimus loetakse kinnitatuks, kui olete internetipangas tellimuse eest tasunud ning vajutanud nuppu “Tagasi kaupmehe juurde.” Internetipanga  maksete vahendajaks on  Maksekeskus.ee.

Kui valite arve alusel tasumise, siis peale tellimuse esitamist võtame Teiega ühendust hiljemalt 1-3 tööpäeva jooksul ja saadame arve, mille alusel saate kaupade eest tasuda. Palun andke kindlasti teada, kui te ei ole 2-3 tööpäeva jooksul arvet kätte saanud. Kõik arved, mille maksetähtajast on möödas 1 nädal, krediteeritakse.

Kuidas osta Via Naturale e-poest?

  • Valige endale sobivad tooted välja ja lisage need ostukorvi.
  • Kui kõik soovitud tooted on ostukorvi lisatud, siis minge ostukorvi ikoonile (paremal üleval) ja klikkige sellele.
  • Jõuate ostukorvi. Valige rippmenüüst transpordi (Smartpost või OSC kuller) või valik "tulen ise järgi".
  • Smartpostiga tellides valige sobiv Smartposti automaat, kust soovite kaupa kätte saada.
  • Kui olete kliendikaardi omanik, siis sisestage sooduskoodi lahtrisse enda personaalne kood ja vajutage nuppu "lisa". Sellisel juhul saate -5% soodustust (seejuures kuvatakse teile kehtiva soodustuse määr, nt -0,90 €). NB! Sooduskood ei kattu kliendikaardil numbriga.
  • Valige makseviis *arvega või *pangalingiga (roheline logo)
  • Täitke enda andmed ja vajutage nuppu "vormista tellimus".
  • Pangalingiga maksmise korral suunatakse teid lehele, kus saate valida tellimuse eest tasumiseks sobiva panga. Pärast tasumist vajutage nuppu "tagasi kaupmehe juurde"
  • Teile saadetakse Teie meilile automaatne tellimuse kinnitus, mis teatab, et oleme teie tellimuse kätte saanud. Peale tellimuse esitamist tegeleme teie tellimuse täitmisega esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul. Nädalavahetusel kaupade komplekteerimist ei toimu.
  • Arvega tasumise variandi korral saadame teile arve 1-2 tööpäeva jooksul. Kui arve on tasutud, väljasatame teie paki esimesel võimalusel.
  • Kui tellimus on vormistatud,  siis tellimuse sisu enam muuta ei saa. Kui soovite pakile hiljem mõnda toodet lisada, siis käsitletakse seda eraldi tellimusena.

Kliendikaart

  • Kliendikaart maksab 2 eurot ja annab kõigilt ostudelt -5 % soodustust (v.a ajakirjad, raamatud, kaardid ja kampaaniatooted)
  • Kliendikaardi saab soetada siit: http://www.vianaturale.ee/epood/via-naturale-kliendikaart
  • Kliendikaardiga e-poes soodustuse saamiseks sisestage lahtrisse "sisesta sooduskood" enda personaalne sooduskood ja vajutage "lisa". Nüüd peaks olema kuvatud teile rakenduva soodustuse määr (nt - 0,90 eur).
  • Sooduskood on kõigile kliendikaardi omanikele saadetud e-mailile. Sooduskood ei kattu kliendikaardi numbriga.
  •  Kontrollige juba ostukorvis, kas sooduskood võtab summast -5 % soodustuse maha. Hilisemaid pretensioone ei arvestata.
  •  Kui soovite - 5% kliendikaardi soodustust saada ka esmakordsel tellimisel, siis valige esimesel korral makseviisiks "arvega".
  •  Kui olete sooduskoodi unustanud, siis palun võtke meiega ühendust info@vianaturale.ee +372 507 1255
  •  Pangalingiga maksmise korral on sooduskoodi sisestamine vältimatu. Kui olete valinud arvega tasumise, ei ole soodukoodi sisestamine kohustuslik.

Transport

Lähema info kauba kohaletoimetamise kohta leiate siit

Kõik tellimused täidetakse pärast makse laekumist üldjuhul paari tööpäeva jooksul, kuid hiljemalt ühe nädala jooksul.

Kui kliendi poolt tellitud kaup on antud hetkeks otsa saanud, teavitame ostjat sellest viivitamatult ning anname teada uue kauba saabumise aja või tagastame soovi korral raha.

NB! Kauba kohale toimetamise kulud kehtivad tellimustele Eesti Vabariigi piires, kui soovite kaupa tellida väljapoole Eestit, võtke meiega palun ühendust e-posti teel ja teeme Teile pakkumise.

Taganemisõigus

Kui olete kaubad kätte saanud, kehtib teile ostu-müügilepingust taganemisõigus 14 päeva jooksul paki kättesaamise hetkest. Täpsema info leiate siit

Pretentsioonide esitamise õigus

Pretentsiooni saab esitada kõikidele toodetele 2 aasta jooksul peale ostu sooritamist, kuid mitte hiljem kui 2 kuu möödudes peale defekti avastamist või ilmnemist.

Ekspertiisi eest vastutab Via Naturale OÜ esimese 6 kuu jooksul alates ostu hetkest, pärast seda on ekspertiisi eest tasumine kokkuleppeline. Ekspertiisi kulud jäävad kliendi kanda, kui ekspertiis tuvastab defekti kliendipoolse vea/väärkasutuse tõttu.

Kui ekspertiis ei tuvasta kliendipoolset viga, kuulub toode ümbervahetamisele või sarnase/ samaväärse kauba asenduse puudumise korral raha täissummas tagastamisele (ka.a postikulu e-poe ostu puhul).

Pretentsioon tuleks esitada kirjalikult. Pretentsioonile vastatakse 14 päeva jooksul alates selle esitamisest.

Lisainfo

Via Naturale OÜ jätab endale õiguse muuta käesoleva e-poe sisu, süsteeme, tehnilisi üksikasju, lahtiolekuaegu jms.
Lisainfo toodete, tarne-, maksetingimuste või muu kohta võtke ühendust telefonil +372 507 1255 või e-maili teel info@vianaturale.ee