Piima asemel:

Kookoskondenspiim 320 g

Kookoskondenspiim 320 g

Kookoskondenspiim on piimavaba alternataiiv traditsioonilisele kondenspiimale. Kookoskondenspiima võib kasutada kõikides retseptides, kus on ette nähtud kondenspiim. Rikkaliku kookose maitsega, piima- ja laktoosivaba, gluteenivaba, vegan ja ei sisalda transrasvu.

Koostisosad: kookospiim (kookoskreem filtreeritud vesi), roosuhkur, sool. Toitumisalane teave 100 g kohta: energiat 1622 KJ/386 kcal, rasva 13,6 g, millest küllastunud rasvhappeid 12,8 g, süsivesikuid 64,9 g, millest suhkruid 59,5 g, kiudaineid 0,1 g, valku 0,8 g, soola 0,2, naatriumi 0,1 g.

HIND: 3.30EUR
Vali kogus:
Retsept: Gluteeni- ja piimavaba "Kirju koer"

Vaja läheb: 150 g gluteenita ja piimata küpsiseid, 150 g marmelaadi, 50 g rosinaid, 30 g toorkakaopulbrit või jaanikaunapulbrit, 80 g kakaovõid, 50 g india pähkleid, 30 g kuivatatud kirsse, 30 g kuivatatud jõhvikaid, 200 ml kookoskondenspiima.

Kuumuta kookoskondenspiim potis, sega hulka riivitud kakaovõi ja lase sulada. Tõsta pott tulelt.

Pese rosinad. Tükelda gluteenita-piimata küpsised, marmelaad, pähklid, kirsid ning jõhvikad. Sega kõik ained omavahel. Vooderda sobiva suuruse ja kujuga vorm toidukilega. Pane mass vooderdatud vormi, tõsta toidukile servad vormi peale. Lase külmkapis taheneda.

Retsept on pärit M. Vesingi raamatust "Tervise hoidmise toidud 3" (Ajakirjade kirjastus).